سفر به ۳ شهر بی‌نظیر در تعطیلات نوروز | طبیعت بکر این شهرها را فراموش نکنید

یکی از بکرترین و دیدنی‌ترین طبیعت‌های زیبا در شمال ایران قرار دارد که با انتخاب یک شهر مناسب و اقامت در ویلا شمال از سایت شب با تنوع بالا می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید.
سفر به ۳ شهر بی‌نظیر در تعطیلات نوروز | طبیعت بکر این شهرها را فراموش نکنید
کد خبر : ۶۰۶۸۹

طبیعت با چوب جادویش گاهی زیبایی‌هایش را مثل یک مروارید در درون صدف مخفی می‌کند تا به کشف آن بروید.

همین جاست که می‌توانید در یک طبیعت بکر بگردید و از سفرتان لذت ببرید. در گوشه و کنار ایران منطق زیادی در اطراف شهر‌ها یا حتی در قلب شهر‌هایی بزرگ پنهان شده‌اند که پیش از هر چیز نیاز به یک برنامه‌ریزی دقیق دارند. برنامه‌ای که خیال شما را از بابت انتخاب یک مقصد مناسب، اقامت در آنجا و همچنین جاذبه‌های دیدنی مقصد آسوده کند. یعنی حتما نیازی نیست که شهر‌هایی با طبیعت‌های معروف را انتخاب کنید.

یکی از بکرترین و دیدنی‌ترین طبیعت‌های زیبا در شمال ایران قرار دارد که با انتخاب یک شهر مناسب و اقامت در ویلا شمال از سایت شب با تنوع بالا می‌توانید برای آن برنامه‌ریزی کنید.

در بین شهر‌های شمالی، رامسر یکی از بهترین گزینه‌های برای سفر در طبیعت دیدنی از جنگل و دریا تا ارتفاعات خنک و ییلاقی است. شهری در مرز گیلان و مازندران که طبیعت هر دو استان را به ارث برده و با سفر به آنجا می‌توانید از تفریحات ساحلی و همچنین گشت‌وگذار جنگلی لذت ببرید. البته اگر اهل طبیعت‌گردی هستید، اطراف رامسر را نباید از دست بدهید. یکی از دیدنی‌ترین مناطق، جواهرده با طبیعتی بکر و منحصر به‌فرد است که چندین روستا دارد و هر چقدر جاده جنگلی آن را بالاتر بروید به روستا‌های خنک و ییلاقی می‌رسید. در فصل تابستان این روستا‌ها دور از آفتاب داغ و با هوایی دلچسب هستند و در بهار و پاییز هم شانس دیدن دریای ابر را خواهید داشت.

البته که در کنار تمامی جاذبه‌های طبیعی، رامسر در امکانات تفریحی و اقامتی نیز چیزی از شهر‌های بزرگ و توریستی کم ندارد و برای یک سفر همه چیز تمام مناسب است. یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های تفریحی در این شهر بام سبز رامسر است که مجموعه تله کابین، زیپ لاین، پل معلق و چندین کافه و رستوران در آن قرار دارد.

سفری یک روزه به منطقه خوش آب و هوا در نزدیکی تهران

تهران به‌عنوان یک شهر شلوغ و پرهیاهو با انواع امکانات تفریحی و جا‌های دیدنی که اگر چندین هفته هم برای آن وقت بگذارید تمام نمی‌شوند، طبیعت زیبایی دارد. جا‌های دیدنی که اگر به آن‌ها بروید شاید باورتان نشود که در نزدیکی پایتخت شلوغ چنین طبیعتی وجود داشته باشد. یکی از این مناطق دیدنی طبیعی که امکانات کاملی برای اقامت دارد، کردان است. منطقه‌ای در بخش غرب تهران و نزدیک به کرج که امکان اجاره ویلا کردان با تنوع بالا را در آنجا خواهید داشت.

این منطقه خوش آب‌وهوا از جمله مناطق ییلاقی اطراف تهران به‌شمار می‌رود که فاصله کمی با پایتخت دارد و پاتوق آخر هفته بسیار از اهالی تهران و کرج برای رفتن در دل طبیعت یا دورهمی‌های آخر هفته است که با تنوع بالای ویلا اجاره‌ای کردان می‌توانید برای رفتن به آنجا برنامه‌ریزی کنید.

کردان تا چند سال پیش پر از باغ‌های میوه با روستا‌های مختلف قدیمی بود که حالا خوش آب‌وهوا بودن این منطقه باعث شده که افراد زیادی آن را برای تعطیلات خود انتخاب کنند و به همین دلیل هم تعداد زیادی ویلای اجاره با امکانات و قیمت‌های مختلف در این منطقه وجود دارد.

اگر قصد طبیعت‌گردی یا آرامش چند روزه در دل طبیعت باشید، کردان گزینه بسیار جذابی برای شما خواهد بود. ضمن اینکه بسیاری از ویلا‌های اینجا با وجود طراحی‌های لوکس و مدرن برای دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی بسیار مناسب هستند.

 

بیشتر بخوانید:

سفر نوروزی یک روزه به روستای ۲ هزار ساله | آبشاری حیرت‌انگیز چسبیده به تهران

اگر برای عید قصد سفر جاده‌ای دارید، این ۹ توصیه کلیدی را جدی بگیرید

این توصیه‌ها را جدی بگیرید | راهکار‌های ویژه برای سفر با کودکان 

 

تفریح و پیاده روی در باغ‌های سرسبز اصفهان

با وجود اینکه برخی از شهر‌ها مثل اصفهان با جاذبه‌های تاریخی و معماری اصیل‌شان معرفی می‌شوند، ولی این مساله باعث نمی‌شود که از جاذبه‌های طبیعی آن غافل شوید. بخش زیادی از اصفهان دیدنی با باغ‌های ایرانی‌اش پیوند خورده در کنار آن در این شهر می‌توانید به جاذبه‌های طبیعی زیادی بروید. پس در برنامه‌ریزی سفر با پیدا کردن محل اقامت و رزرو سوئیت اصفهان، در کنار گشت‌وگذار در جاذبه‌های تاریخی، زمانی را برای دیدن جاذبه‌های طبیعی و تفریح در آن‌ها نیز در نظر بگیرید. انواع بالای انواع سوئیت‌ها در این شهر امکان اجاره سوئیت در اصفهان با هزینه و همچنین امکانات مختلف را به شما می‌دهد.

یکی از این جاذبه‌ها پارک جنگلی ناژوان است. پارکی که در بخش غربی شهر قرار دارد و لذت قدم زدن در میان درختان سربه فلک کشیده با صدای رودخانه زاینده رود را به شما هدیه می‌دهد. این منطقه دیدنی علاوه‌بر زیبایی‌های طبیعی‌اش، جاذبه‌های تفریحی زیادی مثل شهربازی روباز ناژوان، تله سیژ، آکواریوم مصنوعی، باغ پرندگان، باغ خزندگان و ... است.

اگر هم اهل طبیعت‌گردی باشید می‌توانید یک روز را به اطراف اصفهان با جاذبه‌های مختلف آنجا اختصاص دهید. منطقه چادگان در اطراف نصف جهان یکی از دیدنی‌ترین مناطق ییلاقی است که در حاشیه زاینده رود قرار دارد و به‌عنوان یک دهکده توریستی تفریحات مختلفی را می‌توانید در آنجا تجربه کنید. از جمله جاذبه‌های این منطقه می‌توان به باشگاه سوارکاری، اسکله قایق‌رانی، زمین‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس و پینگ‌پنگ، تله‌کابین و پیست دوچرخه‌سواری، باند فرود هلیکوپتر، استخر، کلوپ غواصی، رستوران، چایخانه و مجموعه تجاری اشاره کرد.

در نهایت اینکه برای سفر به طبیعت ممکن است چند مقصد محدود به ذهن شما بیایند. این در حالی‌ست که تقریبا در اطراف تمامی شهر‌های می‌توانید با یک طبیعت دیدنی شگفت‌زده شوید. پس مسافر هر نقطه از ایران که هستید فقط باید محل اقامت خود را از بین تنوع بالای سوئیت، خانه و ویلا در هر شهر رزرو کنید و با نوشتن یک لیست از جاذبه‌های دیدنی، سفر را به طبیعت بکر آن منطقه شروع کنید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تابناک
مجله زندگی
ارسال نظر